Tbmrc Elanurumannem öyle söylüyorlar canım insallah ondandir ya hamile kalmaktan çok korkuyorum cocugum 1 yasinda ve 5 dk durmak nedir bilmiyor surekli kucakta herseye agliyor evim sobalı müstakil ev bahçeli balkonu falan var isim hic bitmiyor 2. cocuk olursa eger perisan olurum 😞
Elanurumannem Tbmrc evet çok zor valla canım benimde bebeyin çok ağlıyor daha 45 günlük bende 3 yıl falan çocuk düşünmüyorum
RundownMom EmineVedat biz de aynı şekilde. Burda yok prezervatif yırtıldı yok patladı postlarından dolayı tırsıyorum artık
EmineVedat Tbmrc Aynen canım ev işine mi koşalım bebeğe mi bakalım valla eşim geç geliyor bebeği uyutup banyoya gittim hemen ağlama sesi ile de çıktım banyo bile yapmaaya firsat bulamıyoruz cidden bizim hakkımız ödenmez keşke erkekler de bunu bilerek davransa.
Tbmrc EmineVedat evet valla canim bende ayni şekilde sonrada gün boyu evdesiniz ne yapiyorsunuz sanki diyorlar o insani daha cok sinir ediyor
Tbmrc Elanurumannem en mantiklisi canim cocuk insani maf ediyor sen bide buyudugu zaman yürümeye başlayınca gör o zaman hic durmuyorlar
Kubuu EmineVedat merhabalar test yaptınız mı? Bende tam 34 gün olmamıştım kontrole gittiğimde doktorum emzirmeden dolayı hormonların böyle dengesizleşebileceğini ve normal olduğunu söylemişti 3 gün önce de adet oldum 😂
Seydabyrm Kubuu merhaba , siz bu zamana kadar hep düzenli mi oluyordunuz ? Ben hep düzenli oluyordum ama şu an 5 gün gecikmedi . Kanda gebelik testim negatif . Bu Arada emziriyorum .
Kubuu Seydabyrm şöyle ben kırkım çıktıktan sonra bebeğim 12 aylık olana kadar hiç adet olmadım o yüzden şuan 3. Adet oluşum çok düzensiz bebeğim de hala emiyor 😅