Merhaba guzel anneler.Kizlar oglum 2 yasinda,gecen ay tuvalet egitimi verdim,5 gunde tamamladik.cok guzel ogrendi suan bir haftadr vi kabizlik sorunumuz var.ilk 4. Gun yapmadı 4 gun agrisi oldu zorlandi doktor tavsiyesi bir sey var ,turkcesini bilmiyorum onu yapdim rahat yapti.bu gun 2 ci gun yine yapmadi.Kolay yapmasi icin ne yapa bilirim.Yardim lutfen