balmom Yok canım işte dediğim gibi bizdede yoktu 15 aylıkken bir anda başladı 9nce sıraladı sonra kendini tutunarak kaldırdı ayaktayken tutunarak oturmayı dekan öğrendi çok emekledi çok sonra yürüdü her bebek farklı ben bunu öğrendim kimi bebisler çok erken oturup erken emekleyip yürüyor bu iş onlara kalmış korkusu vardı oğlumun elimi bırakmadan yurumuyodu oturuyordu yere hemen yendi korkusunu hazır hissedince de oldu bitti çok şükür kimseye takılma zamanı gelince yürüyecek inş 18 ayı geçerse hiç siralamazsa felan o zaman doktoruna danış