Ravzam30 bebeğm 10 aylık olana kadar cam kullandım hatta 3 kez almak durumunda kaldım çünkü 2sinde kendisi yere atıp kırdı 1 defada ben kendim düşürdüm kırdım şimdi plastik olanından sipariş ettim çünkü tekrar cam alsam kıracak ve ucuz bir biveronda değil mamadan mamaya kullanıyorum ben gündüz 1 kez gece 1 kez su biberonu , öeyve suyu biberonu ayrı