Cern Kızlar sağlık ocaklarının verdiği devit 3 gaz yapıyor mu bilginiz varmı ? Onu kullanmaya başladığım günden beri bebeğim çok gazlı karnı gurulduyor resmen
Deletedmom297 Cern Kullanmayin. Onu kullanan anne bu forumda 3 5 ancadir. Icerigi temiz degil. Paraben bulunuyor. Doktorunuzdan icerigi temiz bir d vitamini isteyebilirisniz
miracinnannesii Cern aldım ama oglum öğürdü resmen bende vermedim zaten iyi bi ikaöta deglmş ben en basından beri hep trio acde kullanıyorm memnunuz 👍
Pnck Deletedmom297 onda da mı paraben var? 4aylıkken verdikleri demir damlasında var ama d vitamin de de oldugnu bilmiyodum
Deletedmom297 Pnck tabii canim var. O yuzden kullanma. Ben mesela multi tabs kullaniyorum icerigi dogal temiz. D vitamini harici A ve C vitaminide var icinde. Demir ilacida bestiron kullaniyorum.
Pnck Deletedmom297 bende demir ilacını sidefer aldm şimdi d vitaminini değiştiriym. Anlamıyorum neden sağlık ocagı bile paraben li seyler veriyor
Hasderluna Deletedmom297 demir ilacına doktor mu başlattı sizi acaba yoksa herkes kullanmalı mı burada görüyorum çok kullanan var
Deletedmom297 Hasderluna Ben doktoruma sordum. Baslanmasi gerek 1 yasina geldimi kan rezerveleri mi vezervelerimi ne bisey dedi onlarin dolu olmasi lazimmis.
N-nil Hasderluna ben aylardır vermedim ama youtobe de dr.osman gönülal var o önemli olduğunu anlatınca başladım belki faydası olur önemli bir konu lütfen boş vaktinde izle. dinleyip başlamalısın bence
Dadam Hasderluna bebek 4. Aydayken kan tahliline bakmaksızın bütün bebeklere tavsiye ediliyor. Beyin gelişimi için çok önemliymiş. 9.ayda tahlil yapılacak bize eğer değerler yüksekse bırakacağız, değilse devam
Pnck Deletedmom297 bilmiyorum artık ama sırf ucuz dye bebeklere parabeni seyler vermek ne kadar doğru acaba
Cern Daha 26 günlük dün acile götürmek zorunda kaldım röntgen çektiler çok gazlı dedi doktor ne yapacağımı şaşırdım gaz damlaları işe yaramıyor diyorlar masaj yapıyorum yarımşar anca rahatlıyor snra tekrar uykusundan uyanıyor
Hasderluna N-nil ben de o doktoru seviyorum takip ediyorum ama o videosunu görmemiştim, öyleyse başlarım tabi, teşekkürler 😊
N-nil Hasderluna rica ederim. Çok bilgili bir doktor bence birçok doktor hiç dediklerini bile dinlemiyor sanki zorla çalışıyor gibiler. Sivasta doktor 1 saat yakınında gideceğim inşallah
Hasderluna Dadam ben de geç kaldım sandım ama benim kızım daha 2 ay 22 günlük vakit varmış 😅 teşekkür ederim 💞