balcicegin_annesi Bedenlerde problem yaşıyorum büyük kalıp diyorlar hangi beden alacağımı bilmiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim. 12 kilo 82 boy a kaç beden almalıyım ve 8 kilo 62 uzun bebeğime hangi beden almalıyım
Ygz balcicegin_annesi büyük bebeğinizle oğlum aynı civarda ben gecen tişörtlerini ½ yaş aldım yani 92 cm.🙃 boydan hafif uzun oluyo
espalp balcicegin_annesi oğlum 78 cm 11 kilo 12 ay ya da 80 cm olan kalıpları tam oluyor herhangi bir bolluk payı kalmıyor. Bence kalıpları Büyük değil.
Cktha balcicegin_annesi 12 _18 18-24 olabilir ama çekebiliyor ürünler biraz büyük almakta fayda var . Üründen urune de değişiyor
laktas balcicegin_annesi ben h-m den alışveriş çok yaptım. Bedenler tam oluyor ama ben bi tık bol dursun diye azcık büyük alıyorum. Mesela2 aylık bebeğime hem 2-4 aylık zıbın almıştım hem de 3-6 aylık zıbın aldım. 3-6 aylık zıbınlar biraz daha dökümlü ve güzel durdu. Kilosu 6.5. Boyu 59 cm.
balcicegin_annesi Mom9 çok teşekkür ederim ama bazı yerlerde boy yazıyor onları tam boy olarak alayım dmi? Örneğin 60-70-92 vs yazıyor