Hanımlar 18 temmuz gecesi spinal sezeryana alınmak zorunda kaldım,2 gün oldu ağrılarım çok fazla otururken yatarken problem yok ama yürüyüşe tuvalete kalktım mı yanıyor , biri beni doğruyor gibi siz sezeryandan sonra nasıldınız ? Ne kadar zaman sonra o oturup kalkma acısı geçti?öneriniz var mı hiç böyle acılar çekeceğimi tahmin etmemiştim.sanki çevremdeki tüm sezeryanlar benden daha acısız geçirmiş gibi konuşuyor.destek bekliyorum sanki acılar hiç geçmicek .