Benim oğlumda 2 ay 6 günlük sanki bisiklet sürüyo o ayaklar hiç durmuyo ama ben çorapsız bırakmıyorum çünkü ayakları üşürse gazı çok olur ve erkek bebeklerde kafayı serin ayağı sıcak tutucaksın derler benimkinin ayakları sadece soğuk oluyor yazını görünce çıkartdım baktım yok bizde evin sıcaksa çokta haretli olduğu içindir belki benimkide emdiği zaman bacakları su içinde kalıyor