Lale SevcanEbrar osmolok sürüp var anında ishal yapıyor onu yazar doktorun al kullan ben ondan kullanıyordum
Hazalss Ben de aynıydım burada arkadaşlar procto glyvenol krem sür dediler gittim aldım baya rahatlattı beni. Ve tabiiki bol su, yeşillik, gece kayısıları suya koyup sabah yiyorum falan.
Bssrr Bende bu aralar o acıyı çekiyorum çok fena 😢 o kadar yeşillik yiyorum su içiyorum süt için geçmiyor kabızlık . Kendime kronik kabız diyorum artık ve bende çok önceden beri hemoroid vardı doğumla dahada arttı . Evde duphalac var ama kullanabilir miyim bilmiyorum proktoloc kullandım ama çok rtki etmiyor