Eboraykoglu Merhaba arkadaşlar, kış aylarında oğlum ek gıdaya geçecek inşAllah. Sizler derindondurucuya hangi meyve sebzeleri atıyorsunuz birlikte paylaşımda bulunalım hepimize fikir olsun ❤️ ben şimdiden çilek, kiraz, kaysı ve şeftalı attım derindondurucu ya
DenizinAnnesiiiii Eboraykoglu merhaba bende seftali ve kiraz koydum . Bozdolabı posetine koydum been kilitlli posete koymadm ama fark eder mi ? Bi de kayısı koycaktım da gaz yapar diye koymadm
DenizDamla Eboraykoglu Profilimde bir tane post var kuzum orada herkes birçok şey yazmıştı bak istersen.☺️
RundownMom Eboraykoglu ek gıda döneminde mevsim sebze ve meyveleri yedirilmesi daha uygun. Uzmanlar diyor ben demiyorum
Eboraykoglu Sare01 canım ben hepsini kucuk dilimledim, yani tahmininde kullanicak kadar derin dondurucum buyuk olunca meyveleri ayri bir bolume koydum buda diger icinde bulunanlarla birlikte koku yapmiyacagini dusunuyorum yani bebek olmadan oncede atardim koku olmazdi. Kirazlarjn cekirdegini cikardim oyle koydum ve ozel kilitli poset kullandim umarim yardimci olmusumdur 😘
Sare01 Eboraykoglu çok sağol canım çok açıklayıcı olmuş bende alıp koyayım hiç meyve koymak aklıma gelmemişti 🥰
Eboraykoglu ilknurgoksu cikardigimda mutlaka hafif sulancaktir biraz saldigi icin ama yogurtla birlikte rondodan gecirince guzel bir meyve yogurdu olur diye dusunuyorum 🤗
Eboraykoglu DenizinAnnesiiiii hic bilmiyorumki canim hep kilitli poset kullaninca belkide fark etmez simdi ne desem yalan olur
Eboraykoglu Ruyamm kaysi surekli vermem canim zaten ishalda yapabilir cocugu zaten ama gaz yaparmi bilemem
Eboraykoglu Ruyamm evet canim rondodan gecirip veririm yutmakta zorluk cekebilir.. meyveli yogurt misali
Ruyamm Eboraykoglu ya ben taze taze yesin diyorum ama yanlşmı yapıyorum ki atsam mı buzluğa meyvelerden
Eboraykoglu Ruyamm ya tabi ben de isterim taze taze yemesini ama kışın bildiğin gibi yani bu tür meyveler bulmakta zorlanıyoruz bulduklarımız da genelde hormonlu oluyor o yüzden ben kendim bunları stoklamak istedim açıkçası tabi kışında güzel meyveler var ama onlar mesela portakal asitli yani portakal gibi şeyleri yemesi bence bir bebeğim sıkıntılı olur diye düşünüyorum ama
delibirhatun Eboraykoglu meyveleri dondurup değilde bazılarının marmelati yapılıyor öyle yapabilirsiniz onlarda 3 ila 6 ay gidiyorlar küçük kavanozlarda yapılabilir vişne falan iyi oluyor dolapta ama kaysi gibilerinin marmelatini yapabilirsiniz bende post açmıştım bunla ilgili