Ravzam30 Kızlar camlı olan boyu 120 ml kücük boy kızım suanda bir buçuk aylık sizce kücük boyunu alıp 6.aya kadar kullanıp sonra büyüğüne mi geçeyim yoksa direk büyük boy mu alayım
Naz_N Ravzam30 3 aylıktan beri büyüğü kullanıyoruz, tek alacaksanız büyüğü alın🌸 emziriyorsanız da Natural olanını alın ki meme reddi olmasın❤️
Gzdzeynep Ravzam30 bence direk büyük boy olanını alın ama ağız kısmını 0-3 ay olan başlığı kullanın. Onlar da ayrı satılıyor
Dmt-01 Ravzam30 valla benim kızım yedi buçuk aylık ben hala küçük olanı kullanıyorum büyüğüde var ama hala geçmedim başlığı da küçük olanı kullanıyorum
Ravzam30 Naz_N evet emziriyorum biberonu sadece dışarıya cıktıgımız zaman gezdiğimiz zaman kullanacağız cok gerekmedikce bi köşede durucak😀 natural olanı hangisi oluyor bi resim psylaşırmısınız
ilknurgoksu Ravzam30 o zaman büyük küçük hiç farketmez zaten belli bir ay sonra ek gıdaya da başlayacaksın emzirme önlüğü ile de emzirirsin uygun olanı hangisiyse onu al başlığına dikkat et canım yenidoğan olsun 💜