Kucukmucizem2704 Hamilelik maskesi dedikleri lekeden var bende de bazen de sivilcelenme görüyorum alnımda sıcaklardan ki çocuk öncesi ne bir lekene sivilce gördüm hayatım boyunca 😅 Şuanda Nivea leke serumu cilt eşitleme ve gündüz kremi kullanıyorum. Haftada 2-3 kere loreal siyah olan kil maskesinden yapıyorum kömürmüş🤣Bakalım sonbaharda daha farklı yöntemler yapacağım geçmezse şuanda güneş daha da artırır diye abartmıyorum bir de sürekli güneş kremi kullanıyorum sağlam bir şey aldım daha fazla lekelenmemek için 🥰