Evlatkokusu234 Ana öğünlerle ara öğüler arasını biraz daha uzatmalısın. Ana öğünden bi saat sonra (doğru anladıysam) ara öğün vermeniz açlık hissinin oluşmasına fırsat vermez. Açlığı ve tokluğu net ayırt etmeli sağlıklı beslenmesi için. 5-6 öğün günlük yeterli olur. Tabi sizin düzeniniz nasıldır bilmiyorum genel düzeninize göre şekillenir. Ben bizimkini yazayım fikir olsun, 14aylık bu arada. Sabah 6 gibi bir bardak süt, 9-10 arası Kahvaltı (bir yumurta bir burgu peynir eğer yerse yarım dilim ekmek)
13 civarı öğle yemeği (örneğin 3 kaşık pilav yanında bi çay bardağı yoğurt yarım kibrit kutusu tavuk et vs)
16 civarı meyve (1 muz, iki farklı meyveyse yarım yarım)
19-20 arası akşam yemeği
22 civarıda 100-150 cc süt.
Anne sütü yok mama kullanıyoruz arada da inek sütü.