Ocakgunesim ya ben desteksiz oturuyor şeklinde okumuşum kusura bakmayın. Yavaş değilsiniz tabiki de, 6 aylık olur olmaz desteksiz oturmak zorunda değil ki. Ama özünde anlatmak istediğim şey şuydu; bebekler bazen yapabildikleri halde yapmak istemiyorlar başı şeyleri, edindikleri davranışlarda duraklama, sönme olabiliyor. Endişe etmenize gerek yok bence 😊