merak ettim baktım da çok pahalıymış yahu. ne gerek var. ben düdüklü içine aparat koyuyorum buharda sebze haşlamak istediğimde. ek gıdaya başlayınca da öyle yapacağım. karnabahar brokoli gibi şeyler fissler düdüklüde bir dakika bile bırakınca lapa oluyor. o yüzden altını kapadıktan sonra bir dakika tutuyorum. diğer düdüklülerde de pek uzun sürmez. bence çok gereksiz bir ürün.