1prens1prensesannesii Yok canım hamileyken ben bitkisel boya ile boyadım doktorum izin vermişti doğum yaptığımda da sıkıntı olmaz dedi ister kendi boya markan ile ister bitkisel boya ile boya dedi bende bebeğim üç saatte bir emdiği için Emzirdikten hemen sonra boyayıp yıkıyorım bir sıkıntı yaşamadım Süte geçer mi hiç duymadım ben süte geçtiğini hamileyken . Bile ilk on hafta yasak kimyasal ile boyayan arkadaşım vardı hamileyken ben cesaret edemedim