Sağolsun canım oğlum sürekli tepemde asla oyun oynamıyor kendisi. Ben de zeka kartları veya işte kitap okuma şarkı söyleme gibi gibi onu eğlendirmeye çalışıyorum.
Ya da bir şeyler öğretmeye çalışıyorum. Ancak çok yoruluyorum. Biraz kendi oynasın ya da ben farklı şekiller de oynatayım istiyorum.
Siz nasıl oyunlar oynuyorsunuz?
11 aylık bu arada.