Ruyamm evet devam etti 🤗 ama 11e kadar uyutmayın. Benim kızım da 5te kalkardı. Emzirirdim uyurdu. tekrar kalktığında (7:30-8:30 arası) güneşlikleri açar, günaydın der, üstünü başını, altını değiştirir, emzirir salona geçerdim. Ve orda oynardım. Uyku saati geldiğinde odaya gidip beşiğine yatırırdım. 11 çok geç bir saat bence. Bu sefer ilerleyen zamanlarda gece uykusuna geçmesi hem zor olabilir hem de geç saatte olabilir. Daha erken uyandığında günü başlatın. ☺️