İyi günler hanımlar kızım 12 aylık ve emerken uyuyor. Sallıyorum uyutmaya çalışıyorum bu defa çığlık atıyor ağlıyor öyle uyumak istemiyor bi tek meme emerken uyuyor. Ama ben 2 ay sonra işe başlıcam ve kaynanama bırakıcam kızımı. Gündüz uykularını memeden ayrı nasıl uyutucaklar bilmiyorum. İşe başlamadan bu huyunu nasıl döndürebilirim bilmiyorum. Akıl verin kızlar