Biliyorum çok erken ama Kesinlikle doğduğundan beri meme emmiyor , Mama ile beslendi hep ama 1 haftadır mamayıda yemiyor kusuyor zorla yediriyorum. Aç kalıcak diye korkuyorum ağlamıyor da anlamıyorum acıktığını.. geceleri tok tutacak bişeyler mi yapsam muhallebi falan zararı olur mu varmı veren…( çok acelecisin filan diyenler gelmesin boş yapmasın kimse bende biliyorum erken ama napiyim aç kalcak) Fikir amaçlı soruyorum napmalıyım bilmiyorum randevu aldım bu hafta doktora da gidicem