Kızlar perşembe gününden beri sidefer kullanıyorum. Kızım 5buçuk aylık. Dünden beri bir anda her yeri kızardı. Özellikle yüzü döküntü ve kızarıklık içinde. Gözleri küçüldü yavrumun. Sürekli ağlıyor uyumuyor. Bu ilacı kullanıp aynı sorunları yaşayan var mı, ne zaman geçer bu kızarıklıklar 😣