Aydanzeyd Kizlar selam❤️26 gunluk bebegim sut ictikden sonra kusuyor sutu emiyor ama yutmuyor bazen.sorun mu acaba bu?😕
Cnsnhr Eğer sütünğz çoksa kusar. Tazyikli gidiyor olabilir. Makas tutuşu yaparak, geri yaslanarak emzirmenizi öneririm
Cnsnhr Pnr22 doğrusu U veya C tutuşu zaten . tazyikli süt gelirss makas tutuşu öneriliyor. Çocuğa gaz. Olmasın diye. Bana doktorum önerdi , tabi doktorunuza sorabilirsiniz
Pnr22 Cnsnhr haklısınız benimde tazikli geliyordu kendim makas yöntemi denedim fakat göğsüm sertleşti o hareketi bıraktım şimdi rahatım 😊