Merhaba kızlar 5 aylık bebeğim özellikle yaklaşık 2 haftadır çok huysuz zaten gündüz uykusu hiç yok uyanıkken de 5 dakika huzurlu ondan sonra sürekli ağlama modunda kaliteli zaman geçirmek adına oyun oynuyorum konuşuyorum onunla ama hiç bir şey fayda etmiyor. Bir kaç defadır da geceleri uykusundan aşırı ağlayarak kalkıyor sürekli sıçrıyor a
rtık çok çaresizim uykusuz yorgun evde hiç bir iş yapamıyorum.Bebek dediğin hiç yoktan gündüz de 1 2 saat uyur inanın bizim uyku 5 dakika bize neler önerirsiniz var mı bebisleri böyle olan anneler ?☹️