Minikpare canım nasılsın iyi misin bizde ailecek olduk bitek bebeğim olmadı biz hastanede yattık bebeğimle ayirmadilar sonra ben negatife dönmedim herkes döndü bebeginle seni ayiracagix dediler günlerce ağladım dua ettim sonra beni de gönderdiler ayirmadilar evde izole olduk üçüncü testim negatif çıktı öyle rahatladım sakin sıkma canını çocuklar grip gibi atlatiyormus nolur çok su ic günde 5 lt su ictigimi biliyorum bide süt ve süt ürünleri çok tüket lütfen bebeğini de sık sık.emzir