Damla93 Kızlar selam doğum yapalı 3 buçuk ay oldu ama dikiş izim hala geçmedi hala kırmızı şişik duruyo ne zaman normal ten rengine dönüyo yada dönüyomu
Ozlmozlm Damla93 bende sezeryan oldum ama 3. Ayımda şişlik yoktu diye hatırlıyorum. 1 sene oldu Doğum yapalı. İz zamanla gidiyorda şişlik yoktu benim
Ssultannn Damla93 benimde 3 buçuk ay oldu canım dikişim maalesef seninkiyle aynı 😞 şişliği geçtim ten rengine dönse yeter 🤣
emasskaraman Kızım şuan 17 aylık 1 yaşına girdiğinde yeni yeni geçti şuan kızarıklık yok zaman alıyor biraz