NicoRobin sormayın dün gece annemlerde kaldık. Annem gazdan halini görünce şok oldu. Şükür son dönemde gündüz çok gaz sıkıntımız pek olmuyor annemde hep gündüz gördüğü için bilmiyordu. Ben abartıyorum sanıyormuş. Üçümüz beraber ağladık. Elimden bişey gelmemesinden nefret ediyorum. Bir pırt ne hallere sokuyor insanı.
ahh o hormonlar insanı perişan ediyor ben anne olmayı beceremedim yetersizim diye kafamı taştan taşa vurdum gecelerce. Ben ne desem sizi inandıramam yeterli olduğunuza. Ama merak etmeyin gün geliyor ki bi anda insanın kafasına dank ediyor ben iyi bir anneyim elimden geleni fazlasıyla yapıyorum diyorsunuz. Hala zaman zaman kendimi sorguluyorum. Ama eskisi kadar da kafama takmamaya çalışıyorum