Merhaba. Oglum 9. Ayina girdi.Saglikocagi kizamik asisi icin gelin dedi. Erkene cekmisler 12. Ayda olmasi gerekiyirmus.
Bana gelmeden once yumurta beyazi yedir dedi. Kizamik asisi icin onemliymis.
Bu asiyi 9. Ayda yaptiran var mi? Yan etkileri nedir? Neden beyazini yedirmemi istemis olabilir