Butterfly Evine şeker, tuz abur cubur, salca sokmamis dedem. 90 yaşında vefat etti bir kez olsun oturarak namaz kilmadi. Hasta olmadı. Öyle dincti. Ama gel gelelim ki eşimin tarafı öyle değil. Şeker ver tuz koy. Sut içir, yemeklerin suyundan içir, ver bişey olmaz, alerji ne ya diyen insanlar. Sonuç ne mi? 5 kişilik ailede 3u şeker hastasi, tansiyon hastası, eltimin kızı erken ergenlige girdi. Tedavi görüyor. Birinin çocuğu kabızlıktan sürekli hastanede yatıyor. İlkokula giden yakınları insülin kullaniyor. Akrabalarda genelde şeker, mide rahatsızlığı var. (Bunu hep aile içi evlilikleri olduğu için dedim) şimdi illa olacak diye bişey olmadığı gibi, ileriki yaşlarda da kendini belli edebilir. Yararlı bişey vermeye yeltenen de yok. Bide eskiden herşeyi kendileri yetistirirlermis. Şimdi tohumunda bile ilaç var. Normal insanın bile salcadan midesi yanıyor. Hazımsızlık yaşıyor. Yemekler eski yemek değil. Yapılan yemeklerdeki salçalar, yağlar hep hazır şimdiki zamanla eski zaman bir degil