Kızlar merhaba 🙏
Oğlum 15 günlük bugün kontrole gittik ve 15 günde sadece 100 gram almış. Sadece anne sütü içiyor ama sanırım sütüm yaramamış. Bende iştahsızlık var çok bişey yiyemiyorum ama sütüm geliyor diye mutlu oluyordum. Mama vermek istemiyorum sizce yemediğim için mi çocuk kilo alamıyor? Yediği halde kilo çocuğu kilo alamayan var mı?