minniegibi-amadegil Kızlar 3 ay +2 günlük bebeğim var. Bebeklerin kakası kokusuz olur diyorlar ama benim anlamadığım ben kakasını yaptığını anlıyorum çünkü dışarıya koku vuruyor. İki aylıktan beri bu durum aynı. Sadece anne sütü ile besleniyor ve hardal renginde kakası var. Yani kokusuz dedikleri şeyde hiç mi koku olmuyor? Altına yaptığını anlamayacak kadar mı kokusuz oluyor? Bir açıklık getirebilir misiniz?
Erengul minniegibi-amadegil benim oglumda 2 ay 6 gunluk onun kakasindada koku var yaptigi zaman hemen kokuyor
minniegibi-amadegil Kbra2 Lmansss Nrgs ohh iyi bari dedim bağırsaklarımı enfeksiyon kaptı sizde de durumlar aynıymış
Nrgs Öyle miymiş🤔🤔oğlum 9 aylık bezinde kaka görüp ne zaman yapmış acaba dediğim nadirdir genelde eve yayılan kokudan anlıyorum yaptığını 😁
NazliHilal Mom987 kızım 14 ay 25 günlük, iki gündür kaka yapmıyordu, bu sabah bir yaptı aman allahım 😂😂 yarım saat her yeri açtım evi havalandırdım zorla çıktı koku evden 😝 yedikleri de kakada görünüyor ya aşırı komik geliyor bana 😅
Deletedmom273 minniegibi-amadegil bizimkide kokulu ve hardal sarısı daha önce kabız olmustu aptamıl conformıl vermiştim bi gaz çıkartıyordu büyük insan gaz çıkarmış gıbı kokuyordu camları açıyorduk 😂😂
Kadert minniegibi-amadegil benmkida öyme yahtığını anlıyorumm çünkü kokuyor.kim demiş kokmaz diye ben ilkkez duydumm
2girlsmom minniegibi-amadegil kim diyor onu dogdugundan beri kokusundan anlarım 😂 hele bir de ek gıdaya başlasın sen gör o zaman kokusuzu😁🙊
RundownMom minniegibi-amadegil nasıl kokusuz ya. Gayet de adamı devirecek kadar kokusu oluyor. İlk defa duydum bebek kakasının kokusuz olduğunu.
Kereminannesiii minniegibi-amadegil ekşimsi bir kokusu hiç kokusuz olanı duymadım. Ek gıdaya geçince görün siz kokuyu tüm oda kokuyor 😁
minniegibi-amadegil Demek ki çok olağan bir durummuş. Nasıl üzülüyordum kaka kokuyor diye 😅 tamam arkadaşlar 🤚🏻Çok teşekkürler
Mom35 minniegibi-amadegil Bebeğim kakasini yaptığında kokudan eşim odaya girmiyor gerisini sen düşün 😄😄
GmzSnn minniegibi-amadegil Ne alakası war ya kim diyo kokusuz diye gayette iki oğlumdada doğduğundan beri zehirlerdi🙄
Cin minniegibi-amadegil mutlaka hafif bir koku oluyor ama bu yetişkinlerinki gibi değil. Katı gıdaya geçişte koku artıyor. Eğer sürekli yoğun bir koku varsa da siz üşütüyorsunuz ve bu da bebeğinize geçiyor olabilir. Yeni doğan zamanı eve gelen bebek hemşiresi söylemişti bunu