Doğum yapalı 59 gün oldu. Doğumdan sonra doktora gitmedim. Üç gündür ara ara lekelenmem oluyo. Hafif adet ağrısı gibi ağrım oluyo tamam adet olcam diyorum ama hala olmadım. Dün akşam kırmızı leke geldi kan gibi ama bi kere geldi gerisi gelmedi. Sabah yine hafif kahverengi gelmiş. Emziremiyorum. Doğumdan sonra Normal midir kadın doğuma gitsem mi.