27anne Merhaba arkadaşlar seZaryen doğum yapan anneler korse ne zaman kullanmaya başladınız , erken başlamak acaba dikişleri olumsuz etkiler mi ??
Zemzemss 27anne 10 gün sonra başladım canm hiçbir zararı olmadı aksine daha rahat hareket etmeye başlamıştım korse taktığım zaman
Betulmihra 27anne 3.cü günü takmaya başladım canım aksine dikişleri tuttuğu için erken ayaklandım iyi geldi yani :) tabi şu zıbınlı korseler var ondan kullandım çok iyi
Annesibebesi 27anne Canım benimcırt cirtli bantlı korsem var doğum yaptığım gün doktorlar görmeden taktik dikisin üst kısmına çok sıkmadan o günden beri ara ara takarım şuan gören göbek nerde diyor