bayankitapkurdu Benim kızım 2 aylıkken falan dökülmeye başladı ama kafamda saç kalmayacak sandım. Yumak yumak dökülüyordu. Bi de saçlarım gür topuzu hiç bozmadığım için öyle bi dolaşıyordu ki açamıyodum. Taradıkça daha çok dökülüyordu. Kestirmek de çok işe yaramadı açıkçası. Şu an 9,5 aylık kızım. Zamanla azaldı.