Bebeğim de cok fazla gaz sancisi var ben yediklerime icriklerime cok dikkat ediyorum ama yinede gazi var. Agizdan gazini cok rahat çıkartıyor emzirdikten sonra ama karin agrisi cok oluyor ne yaptıysam 2 gündür cok ağrısı var 😞😔 ne önerir siniz ? Yapmadığımiz masaj kalmadı . Persembe doktora gidicez o zamana kadar yapabileceğim birsey varsa yardimci olur musunuz daha bebegim 17 günlük😔