Tugbaismt bende ilk ten rengi bant yapıltırdım ucunu bulamadı bulamadı. Sonra inceleyince orda bişey olduğunu anladı. Parmağıyla oynarken oynarken bandı kaldırdı. Aradan uzun bi zaman geçti. Siyah bant varya. Onu aldım çapraz yapıştırdım onuda anladı. Korkmadı. En son sirke sürdüm. Şuan memeye yaklaşmıyor ama sirke kokusundan benimde kaçasım geliyor kendimden 😂