Nursma Kaba alerji olarak hiç duymadım ancak tahmin yürütüyorum, atopi gibi bir şey olabilir mi? Bana atopik kişilik demişlerdi, yani belli bir şeye aşırı reaksiyon göstermiyorum ama alerjiye yatkınlık var, kolay kızarıyorum, kaşınıyorum. Belki böyle bir şeydir 🤷🏻♀️