Defneligunlerrr Ya kızlar bir şey soracağım hemşire 9.ayda doğum gününden 3 4 gün sonra getir demişti aşıya. Bugün de tam 1 yaşında. Numarası da yok arayacağım ama. Neden 3 4 gün sonra dedi. Bugün götürsem olur mu acaba Siz de mi 3 4 gün sonra yaptırdınız
Bebegim_0406 Defneligunlerrr biz yaş gününde olmuştuk aşısını ateşlenmisti çok huysuzdu doğum gününu 2 gün sonra yapmistik.
elifiii Defneligunlerrr sağlık ocağındaki ebe hemşiremiz eğer doğum günü kutlaması yapacaksanız dogumgününden sonraki günlerde yapalım fotograflarda mutsuz halsiz vs. çıkmasın demişti.
ilknurgoksu Defneligunlerrr 3 temmuzda doğum günüydü biz bugün yaptıracağız sonrada yapılsa oluyormuş
Ikrazumra19 Defneligunlerrr dogum gunu filan kutlaniyor ya huysuzluk filan olmasin diye demisti benim hemşirem
Ccansuu Defneligunlerrr kızım da 17 Temmuz doğumlu bugün yaptırdık aşıyı üç tane olduğu için vücutları yorgun düşebilir ondan demiştir belki doğum gününe denk gelmesin diye 🌱