Ummuscetinkaya Helllllööööö bebitomun bir hafta aç kalması sonucu ile ilk dişi arkasından yanındaki patladıııııı, şimdi de üsttekiler geliyor şoklardayııım. Darısı diğer bebitolara. Sorunsuz diş çıkartsınlar inşallah 🌸❤️
ilknurgoksu Ummuscetinkaya maşallah 🧿🦋bizde arka arkaya çıkardık ama 2,3 haftayı buldu huzursuzluğu umarım bundan sonra ki dişlerimizi daha kolay çıkartırız🌸💜
tuananilmoms Ummuscetinkaya Amin inşallah☺️ Ne güzel gelmiş dişleriniz diğerleride gelirken çok etkilemez umarım, ne kadarlıkken çıkardı, doktorumuz 4 dişi yerleşmiş dedi ama ne zaman çıkar Allah kerim🌸