Blackwoman bestiron kullanıyorum hiçbir problem yaşamadım sadece bebeğim tadını sevmiyor içmek istemiyor, onun için de doktorumuz az bir meyve puresiyle birlikte verebilirsin dedi, tabi o zaman da emilimi gecikiyor, ama ne bir kabızlık ne de başka bir problem yapmadı bizde.