Acemiiiii 2 gündür çok huysuz emmiyor, uyumuyor, sürekli bağırıyor. Bugünde işe başladım 😪 çok bağırıyor sesi kısılacak, halsizlikten mahvoldu karnı da aç. Sizce calpol vermeli miyim yoksa bekliyor muyuz?
Elifincibayram Acemiiiii dişmi cıkarıyo nurseharveys diş jeli kullanabilirsin cok iyi geliyo karanfil ve mentol var kızım 5aylık onu kullanıyrm birde kehribar
Arasdamla Acemiiiii ben de aynı durumdayım dün akşam özellikle sürekli ağladı calpol verdim rahatladı gece iyi uyudu
Deletedmom22 Elifincibayram bu jellerde çok sağlıklı olmadığı söyleniyor çok çabuk dişleri çürütüyor Muş biz 2. Aydan bu yana çekşyoruz bakalım ne zaman çıkacak