dnzsrn sağlık ocağının verdiği kan damlasını kullanıp kullanmamanız konusunu bence doktorunuza danışın. Bende içinde paraben var diye kullanmayıp başka bir demir ilacı kullanmıştım. 11 aylıkken kan tahlili verdiğimizde demiri çok çok düşük çıktı. Doktorum sabah akşam içmesi için bebeğime şurup verdi, önceden kullandığımız kan damlası işe yaramamış onu kullanma artık dedi. Bunu bana doktorum söylemedi ama kime bebeğimin demiri çok düşük çıktı desem ilk dedikleri şey “sağlık ocağının verdiği kan damlasını kullanmadın mı” oldu istisnasız🥺 bilemiyorum gerçekten de sağlık ocağının verdiği şeyi kullanmadım diye mi oldu ama ben çok vicdan yapıyorum şuan, oğlum şurubu içerken sürekli ağlayıp kusuyor☹️