Kızlar bebeğim neredeyse doğduğundan beri sol göğsümü istemiyor güzel emmiyor. Böyle böyle de sol göğsümde süt geri çekilmeye başladı 30 40 cc anca çıkıyor. Sütü geri getirmek için ne yapabilirim. Bebeğini hep o göğsünden emzir demeyin lütfen çünkü her emzirmede ilk o göğsüme tutuyorum ama süt çok az olduğu için aynı zamanda yavaş akışlı olup geç indiği için çok huzursuzlanıyor mecburen sağ göğsüme geçiriyorum diretirsem kriz halinda ağlıyor bu sefer sağdan da emziremiyorum inatlaşıyor. Ben şimdi her emzirmeden sonra 2 3 saatte bir sol göğsüme düzenli sağım yapmaya başladım acaba geri gelir mi bu şekilde süt çok üzülüyorum bu duruma şuanda 3 aylık tek göğsüm yetiyor ama biraz daha büyüyünce doymayacak ☹️ Başına gelen var mı neler yapabilirim?