Dudus ya ben yanlıi birşey söylemek istemem ama burdaki devlet hastanesi doktorları biraz tersler. Mesela namuk Kemal üniversite hastanesi var tekirdağda orası öyle değil. Kalabalık falan ama doktorlar çok ilgili ve saygılı. Buraya o yüzden gitmiyorum ben. Ne olsa da bağırsak diye bekliyorlar.