Mucizeem Minik0212 doğru anladıysam ara ara kendiliğinden öksürüyor gibi yapıyor değil mi ? Bi ara kizim da yapıyordu gülüyordu hatta artık yapmıyor unuttu sanırım
Si_se_ta_be Minik0212 Ayy benimkide yapıyor artık herkes o kdr alıştıki bu hallerine taklidini yapıp hadi öksür diyorlar. Herkesin çök hoşuna gidiyor 😂
laleninannesi Mucizeem benim 7 aylık olucak perşembe günü ve bi 10 gündür öksürür gibi yapıyor zorluyor kendini böyle yaptığı içinde boğazları kızarık gibi yani tahriş olmuş gibi
Bismillahhhh Minik0212 benim kızımda 2 gündür yalandan öksürmeye alıştı. 😳 Nerden öğrendi bilmiyorum. Şaşkınlıkla izliyorum çocuuumu💕 seni kandırıkçı seniiii diyorum, ağzını sonuna kadar açıp gülüyo kerata 🥰
Mucizeem laleninannesi benim kizim da çok yapıyordu onu son 1 aydır bıraktı 13.5 aylık şuan o yaptığı zaman tepki vermeyin gülmeyin zamanla bırakacaktır zorladığı için kötü oluyor çünkü
aramsamsam Minik0212 Masuzdan ne diye anlamaya çalıştım bir iki dakika 🙄 “Mahsustan” bilerek çoğu çocuk öksürür normal bir davranış.
ozlem12345 Minik0212 hahaha 😂 😂 bi bizde var sanıyordum ben hamileyken arada eşime espiri mayetinde yapıyordum oğlușum dogdu 6 aylık oldu arada yapıyor ben yapınca daha çok yapıyor ee anasi yaparsa o da yapar tabi arada yaptıkça eşimle cok gülüyoruz 🤭