Herkese merhaba çok önceden yazmıstım belki hatırlayanlar vardır bebeğim yoğun bakımda diye 3 bucuk Ay sonra cıktı sonunda ama boğazından nefes alıyor yani trakeostomi var onun kapanması için de 10 kilo olması gerekiyor şu an 4 bucuk aylık ve 4 kilo genelde uyutuldu ve kilo alamadı sizlerden ricam kilo alması neler yapabilirim çünkü doktorumuz kilosına ulasınca ameliyat edecek ve kurtulacak delikten fikirlerinizi bekliyorum 😊