iki_prens_annesi_ 3 ay 20 gunluk oglum var son 1 haftadir yanaklarinda egzama cikti kontrolumuze 10 gun var keyfi yerinde ama sanki ben cani yaniyomus gibi hissediyorum kabuk kabuk oldu ne iyi gelir bileniniz var mı bepantol biraz iyi geliuo ama fayda etmiyo
Linasuannesi iki_prens_annesi_ bizimde ensemizde vardı canım kabuk kabuk oldu dr fucidin verdi sabaha geçti denicek kadar az kaldı bide bizimki çok ilerlemişti ama ilacı dr yazmadan sakınkullanma birde sağlık ocağına git çünkü kaşınıyor onlar
Ikrabebek iki_prens_annesi_ benim kızımında var. Yüzü kıpkırmızı ve sert kabuktu. Çocuk doktoru kortizonlu bi krem verdi 5 gün kullan dedi. Sonrasında bepanthol ya da mustela al kullan dedi. Bepanthol sensiderm kullandım memnundum ama çok küçük. Şimdi mustela kullanıyorum o büyük ikisinden de memnun kaldım.