Sueda2929 Benim eşim bana dese benim de içime otururdu. Kadınlardan beklenti çok yüksek, bunu biraz da kendimiz yapıyoruz. Hem gece gündüz bebek bak, uykusuz kal, yemeğe, temizliğe, çamaşıra, ütüye yetiş, hem eşine sürekli güler yüz göster, istekli ol, ailesini her zaman ağırla, şikayet etme, hem masraflı olma hem de bakımlı ve şık ol 😒 öyle bir kadın varsa ben de evlenirim.