Fkbk aynısı kesinlikle kucak hariç oyalanmaz dışarı çıkarınca bebek arabasında durmaz orada da kucakta gezer, biraz bırak tuvalete git ağlar 🤪 gerçi benimki doğduğundan beri ağlar, kolik bebekti çok alıştı kucağa maalesef, keyif için bile ağlar, kıyamıyorum kolum belim kopuyor ama gezdiriyorum kucakta napalım, ağlamasında ben razıyım 🥰