Arasdamla biz aldık daha gelmedi 6 aylık olucaz 1 hafta sonra herkes de aynı olmaz tabi ama biz 4 kardesiz annem hepinize aldık kullandınız bir zararını görmedim dedi yürüyüş bozuklugu falan yok sadece ablam çok düşüyormuş çok kullanmayiz diye ucuz almıştık dedi ben ağır olanlardan aldım tabi