Pares 3. ay kontrolümüzde doktorumuz dedi ki; bir dahaki aya 300-400 gr kadar almış olacak, bu çok normal, emme sürecini bırakın bebek yönetsin, zorlamayın. Bize doktorumuz baştan söyledi. Ama bazı postlarda görüyordum, bu ayda 400 gr almış diye mama başlatan çok doktor var, şaşırıyorum. Ben doktorumuza güveniyorum.